vineri, 10 iunie 2011

La ce serveste un blog?

M-am gandit ....m-am razgandit...si iar m-am gandit...vreau sa am si eu un blog....
Acum vine firesc intrebarea De ce? Pentru ce? La ce-mi serveste? Inca nu m-am lamurit, nu stiu de ce il fac, nu stiu pentru ce il fac si nici macar daca imi va folosi la ceva. Dar mai nou toata lumea are blog si parca nu as vrea ca tocmai mie sa-mi lipseasca. Cu alte cuvinte e in trend, e o moda si trebuie musai sa ai blog.... Ce vei pune pe el?....hmmm pai cam ce iti trece prin minte. Am vazut tot felul de bloguri, in unele sunt adulate si glorificate animalele de companie, in altele sunt prezentate odraslele din dotare in fel si felde ipostaze, in unele am facut un mic talcioc in care ne vindem vechiturile, in unele dintre ele ne laudam cat de gospodine suntem, unii dintre noi incearca sa mai vanda cate ceva, ne elogiem starurile preferate, ne strigam frustrarile interioare sau pur si simplu visam cu degetele pe tastatura....
Si pana la urma la ce imi serveste un blog?
Inca nu am aflat dar sper sa descopar pe parcurs. Nu m-am decis  nici macar ce voi posta pe el, nu stiu daca voi pune poze cu pisica, daca voi satiriza vreun politician sau voi face glume pe seama vreunei piti ajunsa peste noapte vedeta....dar un lucru e clar .....Am Blog =)))))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu