vineri, 10 iunie 2011

Monitorizare trafic pe blog

Mi-am facut blog, l-am corelat mai mult sau mai putin la retelele de socializare.....desi sunt la inceput parca imi lipseste ceva.... Da, imi lipseste informatia, ca orice persoana curioasa (a se citi femeie ca doa pe noi ne roade tare, tare curiozitatea, desi cunosc cateva cazuri masculine care contrazic total afirmatia anterior enuntata) vreau sa stiu cine m-a vizitat, de unde a poposit, ce articol a citit....cat a zabovit si daca s-a mai intors .....
Vreau cam multe lucruri...mai ales ca internetul asta e asa mare si te pierzi in el ;)). Ei nu e chiar asa, pot afla aceste informatii, pe toate sau o parte, insa nu singura ci cu ajutorul mai multor site-uri a caror principala activitate este monitorizarea traficului.
Cateva site-uri de monitorizare a traficului :


Cu o cautare pe google veti gasi si altele, le-am nominalizat pe cele de mai sus, deoarece pentru un blog micut sunt ok si site-urile free.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu