luni, 17 martie 2014

Cantarul sau creatorul de depresie

Pana ieri am fost o persoana fericita, multumita si impacata cu propriul aspect . Din păcate toată liniștea si pacea interioară s-au dus pe apa sambetei odată cu intrarea in casa a unui cantar. Banuiesc ca mai toată lumea are in casa un cantar.....si eu aveam, unul mic, alb si cochet care s-a dovedit aseară ca imi arata cu vreo 4 kg mai puțin decat greutatea reala. Daca ar fi fost doar acele 4 kg nu mi-as fi făcut probleme, insa între timp am descoperit ca fac o pâine delicioasa, iar despre prajituri nici nu mai trebuie sa aduc vorba :p ., Bineinteles ca nu am crezut, așa ca am făcut sute de teste.....si da, cantarul cel nou chiar indica corect, iar eu trebuie sa iau măsuri.
Mi-am amintit de o foaie veche, ingalbenita de vreme care m-a mai scos odată din impas. După  căutari indelungate prin toate colturile casei am reușit sa o găsesc si am decis ca ar fi bine sa o trec si in format electronic poate mai folosește si altora.
Dieta a fost prescrisa de un nutritionist unei cunostinte, vazand ca la ea a dat rezultat, -13 kg in 2 luni,  am decis sa o încerc si eu. La mine rezultatul nu a fost atât de spectaculos, doar -8 kg in doua luni, iar după mai bine de jumătate de an luasem doua, așa ca pe ansamblu ma declarat multumita. Nu este o dieta ușoară si nici recomandata tuturor persoanelor deoarece este din zona keto , se bazează pe grăsimi si proteine. Rezultatele pot fi diferite, de la o persoana la alta, depind de stilul de viața sau metabolism. Eu una am zis ca nu am ce pierde, deoarece am încercat tot felul de metode fără rezultat pe termen indelungat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu