luni, 31 martie 2014

IV .....

   Îmi imaginam deseori cum va fi momentul acesta, cu câtă bucurie şi fericire voi deschide scrisorica sau mail-ul ce imi va da acea veste minunată şi mult aşteptată. Mi-am imaginat deseori cum voi striga în gura mare....să afle toată lumea, cum voi umple forumurile de săltăreți şi paginile de facebook de like-uri în cinstea veştii celei mari. Mi-am imaginat în fiecare zi, zi după zi, noapte după noapte, cum ar fi dacă ar veni.... Şi uite aşa au trecut săptămâni, luni, ani.... Cine s-ar fi gândit că vor trece mai bine de trei ani, iar eu tot aici voi fi, ancorată între două realități, una de ieri, de aici şi una de mâine, de dincolo. Azi nu există, azi doar aştept, pândesc cutia poştală, mail-ul, telefonul ....poate, poate va veni.
    Şi a venit. Într-o zi mohorâtă, a venit să îmi lumineze ziua ....un mail mult aşteptat. Nu am țipat, nu am sărit, nu am cântat ci doar am citit iar şi iar, pentru a mă convinge că e adevărat, apoi uşurată am luat telefonul şi am şoptit "a venit IV" .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu