miercuri, 6 iulie 2011

Buton de like pentru blog

Daca esti Facebookmaniac atunci ai tendinta de a da un like fiecarui articol sau post care iti place :)) , ce te faci insa daca respectivul blog sau site nu are? sa nu vada prietenii tai ce ti-a placut, sau autorul articolului respectiv ca este apreciat.....
 Cum si eu ma aflu in categoria maniacilor am vrut musai sa am buton de like pe blog, asa ca fara a sta prea mult pe ganduri l-am consultat pe Gogu'. Gogu ' baiat dragut m-a trimis la o lista destul de lunguta cu site-uri care explicau mai mult sau mai putin greoi modul de a-ti instala un buton de like pe blog.
Cea mai simpla si coerenta explicatie, pe care am si folosit-o a fost cea de pe blog-help.net explicatie pe care o voi cita putin mai jos si care mie mi-a fost de folos, multumesc blog-help.net/ :

Pasii necesari pentru adaugarea butonului Like

  1. Te conectezi la Contul de Blogger, selectezi Design si apoi Editati HTML;
  2. Ca de obicei, o copie de siguranta a blogului, nu strica;
  3. Bifeaza casuta Extindeti sabloanele control;
  4. Cauta in sablonul blogului linia:
    1<data:post.body/>
  5. Introdu codul de mai jos imediat dupa linia cautata la pasul anterior:
    1<!-- Butonul Like de la Facebook -->
    2<b:if cond='data:blog.pageType != &quot;static_page&quot;'>
    3<div style='float:left;padding:5px 5px 5px 0;'>
    4<iframe allowTransparency='true' expr:src='&quot;http://www.facebook.com/plugins/like.php?href=&quot; + data:post.url + &quot;&amp; layout=standard&amp;show_faces=false&amp; width=450&amp;action=like&amp; font=verdana&amp;colorscheme=light&amp;height=35&quot;' frameborder='0' scrolling='no' style='border:none; overflow:hidden; width:450px; height:35px;'/>
    5</div>
    6</b:if>
    7<!-- www.blog-help.net -->     
Sper sa va fie de ajutor.

Un comentariu: