joi, 14 iulie 2011

Mi-am luat vila ;))

Nu...nu e ceea ce credeti, mi-am luat vila la Farmville, pe Facebook bineinteles. De vreo 3 ani de zile am descoperit Facebook, de vina fiind rutina zilnica a unui concediu maternal ;)). Apoi din plictiseala si curiozitate am inceput sa intru pe diversele aplicatii furnizate de aceasta retea.
Cea mai interesanta aplicatie mi s-a parut Farmville. Am inceput sa joc stangaci, putin cate putin, apoi am inceput sa socializez si sa-mi fac cunostinte noi ;)) era neaparat necesar altfel nu puteam avansa in joc....imi trebuiau vecini, multi vecini.
Daca la inceput jocul era amuzant si imi ocupa putin timp, cu timpul a devenit un drog...o dependenta. Pe mine nu ma deranja foarte tare, mai faceam si altceva in afara de rutina zilnica si ma relaxa in scurtele ore de liniste cand odorul meu isi facea somnul de frumusete. Insa sotul meu era de alta parere....ferma imi ocupa din ce in ce mai mult timp, la fiecare nivel avansat aveam mai multe reparatii de facut, mai multe animale de crescut si mai multe plante de sadit, iar toate aceste activitati cer timp......mult mai mult timp decat am vrut sa aloc initial.
Stand de vorba cu sotul meu mi-am dat seama ca are dreptate....am ajuns dependenta, dependenta de un joc ce nu imi da pace si ma face ca scurtele momente in care toata familia este reunita sa le pierd in favoarea acestei aplicatii.
Mi-a fost destul de greu sa renunt....dar am facut-o.... mai aveam cateva nivele pana sa-mi achizitionez vila la care visam inca din momentul cand am intrat prima data in aplicatie ;)) Mi-am promis ca in momentul in care voi reusi sa mi-o procur si sa o asez pe plansa de joc sa renunt definitiv la a mai juca Farmville sau orice alte joculete similare.
Mi-am tinut promisiunea de a nu mai intra pe ea si se pare ca am reusit ...acum ferma mea zace in paragina....dar ce conteaza am vila =)))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu