luni, 4 iulie 2011

Dau copacul pe un loc de parcare.....

In cartierul meu, mai marii urbei s-au apucat sa faca de zor lucrari de amenajari si reamenajari ale parcarilor, trotoarelor si stradutelor. Ca urmare tot cartierul este in sarbatoare, toata lumea bate din palme si extaziata comenteaza pe la scarile de bloc minunatia.....da este intradevar o minune sa vezi ca se mai misca cate ceva si administratia locala nu este indiferenta la nevoile cetatenilor.
Desii initiativa de a mai schimba ceva si de a imbunatati o infrastructura veche de mai bine de 30 de ani ma bucura, nu pot spune ca sunt pe deplin incantata.
Da .......sunt carcotasa insa nu fara motiv, am fost neplacut surprinsa sa vad ca unii locatari in euforia de a avea un loc de parcare fix sub geam, sigur ar fi slabit daca isi parca masina cu 50 de m mai departe si asta ne-ar fi afectat pozitia de tara codasa a Europei  in ceea ce priveste miscarea si sportul, si-au dat acordul sa fie taiati si cativa copaci "ce conteaza dom'le un copac acolo...acum am loc de parcare...locul meu...."
Ce conteaza ca unui copac ii trebuiesc 80 de ani sa ajunga la maturitate? Ce conteaza ca un copac matur poate produce intr-un an necesarul de oxigen pentru 10 oameni? Ce conteaza ca un copac absoarbe dioxidul de carbon din atmosfera? Ce conteaza ca un copac plantat langa bancuta din fata scarii era un loc ideal de joaca pentru copii in timpul verii , ferindu-i de razele arzatoare ale soarelui?
De ce sa ma chinui sa raspund la aceste intrebari cand pot sa strig sus si tare " am parcarea mea si ma mandresc cu ea".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu