sâmbătă, 1 octombrie 2011

Ai blog? ASUS te invita la concurs

           Am fost foarte surprinsa sa vad un astfel de mesaj in inbox-ul meu. Si cum am un blog, (vorba vine) am zis ca mesajul nu a aparut intamplator in casuta mea de mail ci dintr-un motiv bine intemeiat, mai exact acela de a ma pune la incercare si a vedea in sfarsit daca ma pricep sau nu sa tastez cateva cuvinte cu o insiruire cat de cat logica...

           Am aruncat o privire pe regulament, nu poti intra in niciun fel de concurs daca nu citesti regulamentul si mi-am zis ca nu ar fi rau sa incerc. Iar ceea ce m-a motivat si mai tare a fost lista de organizatori: PCNews, SwissPlan.biz, RACK, sponsorii alesi pe spranceana:  ASUS, Toyota, real,- Hypermarket, Autonom, Oktal.ro, Borealy, Edimax, AMD si parteneri media: TVR – Zon@ IT, RadioLynx, Connect, Photo Magazine, 121.ro, MediaLook, MoneyWatch.ro, Obisnuit.eu, LexaVerzes.ro. Sincer daca oamenilor astora o sa le placa cel putin un cuvintel din ce scriu, atunci e de bine ;)).
            In concluzie imi incerc norocul si ma scriu la concursul super blog 2011.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu