joi, 20 octombrie 2011

Ghid in tara ta

            Sunt foarte fericita, astazi am privit o veste minunata, prietena mea Marce vine in Romania. Ultima ei vizita in tara a fost cand avea 11 ani, asa ca trebuie neaparat sa o impresionez si sa-i arat ceva ce nu a mai vazut pana acum. M-am apuccat deja sa pregatesc un intinerariu pentru excursia ei . Pentru inceput am mers la Autonom rent a car pentru a inchiria o masina pentru 5 zile. Am ales un SUV, deoarece am in plan sa o plimb putin prin tara pentru a o impresiona. 
Prima oprire pe care o am in plan este localitatea Berca din judetul Buzau, unde vom vedea Vulcanii Noroiosi , un fenomen inedit si destul de rar intalnit in Europa, sunt sigura ca ariditatea si selenitatea peisajului o vor impresiona cu siguranta.





Cel de-al doilea obiectiv pe care  mi-am propus sa i-l arat este Sfinxul alaturi de babele sale, daca vrei sa-i arati cuiva Romania, atunci nu poti trece cu vederea maiestatea cu care Sfinxul vegheaza asupra muntilor Bucegi, trebuie sa vezi cu ochii tai cum natura prin eroziunea eoliana a modelat atat de ingenios chipul Sfinxului si a dat glas atator legende despre Babe prin povestile Babei Dochia.

Ultimul obiectiv pe care vreau sa i-l arat etse Pestera Ursilor,  sunt sigura ca o sa o impresioneze prin multitudinea de stalactite si stalagmite, prin cele 3 galerii a Ursilor, Emil Racovita si Galeria Lumanarilor si cele 4 sali  Sala Lumanarilor, Sala Spaghetelor, Sala Emil Racovita si Sala Oaselor, din cate imi amintesc este pasionata de geologie si sper sa-i placa expeditia in pestera.

Iar in cazul in care nu o impresioneaza niciuna dintre cele 3 locatii, nu imi ramane decat sa merg pe Barajul Vidraru sa sarim cu coarda elastica :))
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2011, etapa nr.4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu