joi, 20 octombrie 2011

Calatorie in Viitor

            E destul de greu ca intr-o clipa sa te trezesti intr-o lume care a avanst cu 30 de ani iar tu ai ramas la nivelul anului 2011. Chiar daca am traversat intr-o secunda 30 de ani, obligatiile raman obligatii si nu trebuie sa uit ca astazi este ziua de nastere a celei mai bune prietene... Dar ce sa fac? deabia am poposit in anul 2031, iar lumea imi e total nescunoscuta....si ziua Irinei nu poate fi trecuta cu vedere...
Din fericire mi-am amintit de magazinul meu preferat ce mi-a furnizat cele mai frumoase cadouri pentru aniversarile din viata mea . M-am apropiat de un calculator si am cautat pe net magazinul online Cadouri Borealy.  Am fost foarte surprinsa sa descopar ca magazinul exista si arata asa cum nu mi-am imaginat ca o sa-l vad vreodata. Site-ul m-a invitat sa patrund intr-un  univers 3D fiind intampinata de o domnisoara draguta ce s-a recomandat ca fiiind asistenta mea pe perioada vizitei in magazinul virtual. Mi-a prezentat pe scurt categoriile de produse si mi-a cerut detalii despre ceea ce doresc. I-am explicat ca am nevoie de un cadou pentru prietena mea pe care nu am mai vazut-o de 30 de ani . Domnisoara m-a rugat sa-i scanez o fotografie a prietenei mele, din fericire aveam una in portofel, am scanat-o si am incarcat-o pe site, asistenta mea a transformat poza intr-o replica 3D pe care a rugat-o sa probeze cadourile pe care le voi alege din magazin, pentru a vedea daca se potrivesc. Am ales mai multe produse pe care le-am asezat pe model, m-am consultat cu asistenta mea si am cazut de acord asupra cadoului pe care i-l vom alege, am ales un set cu cristale albastre ce se potriveau de minune cu ochii prietenei mele si care sper sa-i placa.
Mi s-a parut foarta interesanta ideea de a putea incerca virtual produsele, chiar daca nu ma pot deplasa fizic la magazin si mai mult decat atat pot testa daca un produs i se potriveste unui prieten fara a merge la magazin. Asistenta mi-a explicat ca in ultimii ani magazinele traditionale s-au redus ca numar, cumparatorii preferand sa viziteze magazinele si sa probeze produsele de acasa stand comod in fotoliu. Si totusi daca vreau sa vad produsele?  ....ce se intampla in acest caz? Am aflat ca exista showroom -uri in care poti vedea produsele, iar daca nu ai timp sa vii la magazin, iti poti alege cadourile care iti plac online, iar apoi un curier al magazinului le aduce pentru a le proba.
Nu pot spune decat ca a fost o experienta placuta plimbarea prin magazinul virtual de Cadouri Borealy si mai mult decat atat prietena mea a fost incantata de cadoul ales .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu