duminică, 23 octombrie 2011

Toyota Yaris Noua Generatie

           Privesc in fata la coloana interminabila de masini si zambesc amuzata, acum cateva zile as fi fost un pachet de nervi daca as fi ramas atat de mult blocata in trafic. Azi nu pot decat sa ma bucur ca va dura destul de mult timp pana se va debloca intersectia si voi putea demara..... E greu de crezut ca cinva se bucura ca a intepenit in trafic...insa eu am un motiv intemeiat Toyota Yaris Noua Generatie.
          De cand  am urcat pentru prima data in scaunul noului model Yaris am stiut ca este creata pentru mine, rosie ca focul, compacta si agila, cu linii si curbe fine, ademenitoare. Nu as mai cobaora niciodata din ea .... mai ales ca noile dotari sunt mai mult decat mi-as fi dorit de la clasa standard: sistemul Touch & Go permitandu-mi sa ascult muzica, sa trimit mesaje si a ma conectez la mobil. Avand in vedere ca sunt putin cam neatenta si neindemanatica camera video pentru marsarier este mai mult decat potrivita ;))  Nici ecranul tactil Toyota Toouch cu sistem de navigatie Google nu e de neglijat, asa nu o sa te mai poti pierde atat de usor....
          Pot chiar sa cobor geanul si sa respir aerul din afara masini.... noxele fiind reduse la maxim. Un alt motiv pentru care Yaris mi se pare alegerea perfecta este consumul redus de combustibil.
          Inchid ochii si incerc sa pastrez in nari cat mai mult parfumul masinii, chiar nu imi vine sa mai cobor .... oricat de aglomerat ar fi traficul si oricat de mult ar dura.....fara sa vreau imi scapa un suspin.....
" - Va simtiti bine? va ajut sa coborati ?" ..... ma trezesc brusc din visare si ii zambesc reprezentantului Toyota:
"- Nu multumesc, sunt bine, doar ca am realizat cu ajutorul Caravanei Toyota Experience 2011 care este masina ideala pentru mine ;)) "        
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2011, etapa nr.8.

                                                                                                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu