sâmbătă, 15 octombrie 2011

Plăceri vinovate

Ca de obicei sunt in intarziere...ma grabesc sa ajung la timp insa e greu de crezut ca pot rezolva pronlemele de la ANAF in mai  putin de 30 de minute si sa ma intorc si la birou... Of...de as averea puterea  ASUS Automobili-Lamborghini VX7 .... si fara sa vreau, sunt in intarziere oricum...asa ca nu mai conteaza....pasii ma poarta spre vitrina unde l-am vazut si l-am atins prima data.... am rememorat tresarirea pe care am avut-o cand degetele mele au atins sasiu-l metalic, apoi calurile de placere ce mi-au inundat simturile atunci cand degetele au atins bucata de piele ce mi-a trimis impulsuri electrice in fiecare celula a mainii  ....nu am mai trait o asemenea sentia decand am devorat o tableta de ciocolata in plina dieta...simteam ca atingand-ui carcasa din aluminiu fac un lucru de-a dreptul interzis.....

Cum sa nu te simti ca atunci cand atingi un fruct oprit? nu in fiecare zi ai ocazia sa gusti dintr-un laptop cu ecran de 15,6 " FullHD, procesor Intel Core i7 2630QM16 GBRam,  placa video NVIDIA GeForce GTX 460M cu 3GB GDDR5, unitate Blu-ray combo hard hibrid de 500gb ...chiar 2.
Iar designul.....te face sa demarezi in tromba precum un Lamborghini pe 4 roti...eu am cazut deja prada tentatiei.....am sarit la bord pentru  un mini drivetest....am googalit putin si am aflat adresa celui mai mare magazin de produse din ciocolata din oras....pai daca nu il pot lua acasa pe
ASUS Automobili-Lamborghini VX7  
atunci sa iau cu mine senzatia oferita......si ce poate fi mai intens decat o mica placere vinovata...ciocolata...ca tot sunt la dieta.....si in intarziere....si asa cum stim ciocolata are proprietati energizante si confera putina adrenalina...;))
Acest articol participa la SuperBlog 2011  etapa nr.3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu