vineri, 28 octombrie 2011

Sa inceapa Aventuria!

            Am privit spre fereastra ingandurata, bine ca a trecut si data de 25...ca in fiecare luna am avut foarte mult de lucru si acum mai mult ca niciodata lucrarile m-au asaltat din toate partile, termenele limita m-au presat pana in ultima clipa , nu ma puteam gandi ca e  trimestru si trebuie sa termin toate rapoartele... Am reusit in cele din urma, acum insa zac inerta cu capul pe birou, mai apatica si mai obosita ca niciodata.. Mi-ar prinde bine o schimbare, putina relaxare, o evadare din cotidian... Dar ce sa fac ? daca ar fi fost vara ar fi fost mult mai usor, o piscina, un lac, un rau...dar acum e toamna si nu e un secret pentru nimeni ca nu sunt cel mai mare fan al toamnei...
Plictisita imi ridic capul spre monitor si incep sa tastez pe motorul meu de cautare favorit...aventura, da am nevoie de putina aventura...si un pic de adrenalina...de ce nu? Cu gandul auirea am scris aventuria in loc de aventura....ce aiurita ma gandesc.....nici sa scriu nu mai sunt in stare, trebuie neaparat sa evadez din birou, din oras, sa ies undeva in natura. Tocmai cand vroiam sa apas tasta delete am observat ca exista un site cu numele aventuria  , privirea mi-a fost atrasa de cuvintele caiace, biciclete...

Nu mica mi-a fost mirarea sa vad ca site-ul este un furnizor de echipamente pentru petrecerea timpului liber. Surprinderea mea a fost cu atat mai mare cu cat am aflat ca poti face caiac si la noi in tara...pana acum nu stiam ca exista firme care inchiriaza asa ceva, de biciclete de inchiriat mai auzisem :)) . Ideea care a inceput sa prinda contur in mintea mea parea din ce in ce mai atragatoare...ce ar fi daca am fugi la munte? cred ca ar fi extraordinar sa ne plimbam cu un caiac , deja simteam cum adrenalina imi pune sangele in miscare, iar sotul meu e indragostit iremediabil de mersul pe bicicleta....deci ce mai asteptam? Sa invat eu sa merg pe bicicleta....un oftat mi-a pus capat iluziei, da nu stiu sa merg pe bicicleta deci ce aventura ar fi aceea daca eu nu stiu sa pedalez? ...dar as putea invata si unde as putea-o face decat la munte? si daca nu reusesc nu-i nici o problema, putem merge impreuna cu prietenii nostrii, Cosmin adora pedalatul si ar fi compania ideala pentru sotul meu in timp ce eu as putea sa barfesc putin, ca intre fete, cu Irina. Ideea mi se pare mai mult decat interesanta, mai ales ca putem merge impreuna cu o singura masina pe care putem inchiria de la aventuria un suport de biciclete si o cutie portbagaj.
Planul fiind facut, nu imi mai ramane altceva decat sa le comunic si prietenilor planul, abia astept.
Acest articol participa la Superblog 2011, etapa. nr.9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu