miercuri, 30 noiembrie 2011

Cadoul ASUS

           Cu pasi repezi ne apropiem de sfarsitul de an si implicit de sarbatorile de iarna. Nu pot sa nu ma emotionez la gandul ca in mai putin de o luna de zile voi asculta colinde, voi mirosi cetina de brad, dar mai ales voi desface cadourile de sub brad. Sa fiu sincera desfacutul cadourilor este partea mea preferata din sarbatori si daca ma gandesc bine , cred ca si altii gandesc la fel.
           Cred ca este tare greu sa fii in pielea lui Mos Craciun. Sa alegi atatea cadouri, sa nu gresesti, sa le trimiti tuturor darurile pe care si le doresc si asta intr-o singura noapte.....Sincer nu as vrea sa fiu in pielea Mosului. Ce ar fi insa daca anul acesta i-as da o mana de ajutor? El stie sa aleaga cadoul potrivit pentru oricare din noi, dar tare imi e teama ca anul acesta din graba sa nu aleaga un cadou potrivit pentru sotul meu.... Nu, anul asta ii voi da o mana de ajutor Mosului .....sa sa fiu sigura, mai ales ca anul acesta sarbatorim al 5-lea craciun ca sot si sotie...deci clar e nevoie de un cadou special pentru sotul meu.


            Dupa ce am cautat zile in sir cadoul potrivit, am cautat prin toate magazinele online si offline pe care le-am gasit, iata ca am descoperit cadoul perfect. Acesta se prezinta sub forma tabletei Asus Transformer TF101 comercializata pe oktal.ro .


Mi se pare alegerea potrivita deoarece este mai mult decat o tableta, in primul rand este foarte subtire avand o grosime 12, 98 mm si o greutate de 680 grame ceea ce o face foarte usor de transportat chiar si atunci cand esti intr-o continua miscare precum sotul meu ;)).  Ecranul rezistent la zgarieturi este fix ceea ce-i trebuie, poate sa o arunce rapid in geanta sau pe birou si sa fuga la intalnirea cu clientii. Faptul ca are o camera de 5 MP o sa-l scuteasca de caratul unei camere foto si al unui notebook simultan, Si ca veni vorba de notebook , unul dintre principalele motive pentru care am ales aceasta tableta este faptul ca poate fi transformata intr-un notebook cu ajutorul tastatuii Querty. Statia docking ce ofera accesul la tastatura ii mareste totodata autonomia de la 9,5 ore la 16 ore facand-o ideeala si pentru zilele cand trebuie sa lucreze peste program sau de ce nu pentru a se distra dupa ce a ajuns acasa.

           Sper ca Mosul nu s-a suparat ca am indraznit sa-i dau o mana de ajutor ...dar am zis ca din moment ce este sotul meu si stiu cel mai bine ce cadou i s-ar potrivi, sa fiu sigura ca o sa il si primeasca.

Acest articol participa la SuperBlog 2011,  etapa nr. 28

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu