duminică, 20 noiembrie 2011

Moda

            Mult timp pentru mine vizita intr-un supermarket se rrezuma la maxim 30 de minute, perioada in care faceam o vizita scurta la raionul cu lactate, alimente de baza si detergenti. Nu am stiut foarte mult timp ca exista si alte raioane precum electronice, electrocasnice, imbracaminte. Lucrurile s-au schimbat acum patru ani cand am ramas insarcinata si medicul m-a obligat spre finalul sarcinii sa-mi iau concediu si sa nu mai alerg toata ziua ;)). Asa ca dispunand de mult mai mult timp liber am inceput sa explorez si ariile necunoscute din supermarket. Ca o viitoare mamica in primul rand am descoperit raioanele cu produse si imbracaminte pentru bebelusii. Am fost incantata de gama de imbracaminte creata de Ursuletul Meu , de faptul ca hainutele sunt foarte bine lucrate, modelele sunt foarte frumoase si culorile placuacute. Datorita constatarilor pe care le-am facut la raionul cu imbracaminte pentru copii m-am hotarat sa-mi extind aria cautarilor si la raioanele de imbracaminte pentru adulti. Pana acum nu prea am fost adepta cautarii de haine in supermarket, ideei preconcepute precum "toate hainele sunt made in china, calitatea este indoielnica, modelele sunt urate...demodate iar culorile de-a dreptul oribile" au salasuit mult timp in mintea mea. Asa ca cercetarea hainelor comercializate in Real, mi-a schimbat putin ideile pe care le aveam, am fost surprinsa sa descopar cateva marci cunoscute pe rafturi dar si marci proprii in ceea ce priveste colectiile de  lenjerii sau imbracaminte sport, marfuri care mi-au schimbat radical modul de a gandii cu privire la imbracamintea de supermarket. Sa nu uitam si de raportul calitate pret ce nu este de neglijat. Fiind o persoana destul de activa si mai mereu in miscare, prefer sa-mi achizitionez haine comode , tinute lejere si usor de purtat. In mare parte garderoba mea e alcatuita din jeans si tricouri, tot pe principiul comoditatii si lejeritatii. Insa in ultimul timpam incercat sa mai schimb putin stilul si sa mai adaug si cateva piese office sau elegante. Chiar am vazut cateva piese interesante in catalogul real  si cu prima ocazie cand o sa merg la cumparaturi voi face un mic popas si in zona cabinelor de proba. Sunt sigura ca voi gasi ceva care sa ma multumeasca atat din punct de vedere calitativ cat si din punctul de vedere al formei si cromaticii. Chiar acum odata cu venirea toamnei ma insotesc u pereche de cizme negre, imblanite din piele intoarsa si cu talpa joase pe care le-am achizitionat anul trecut din Real la un pret mult mai ok decat erau comercializate intr-un magazin specializat de inncaltaminte. Asa ca uneori nu strica sa aruncam o privire si prin supermarket, sa uitam de ideile preconcepute si sa vedem dincolo de acestea.


Acest articol participa la SuperBlog 2011, etapa nr. 22

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu