duminică, 20 noiembrie 2011

Platforma Lano

         
            Iata ca noua platforma Llano realizata de cei de la AMD a fost lansata. Daca in ianuarie ne-au atras atentia cu E-Series APU si C-Series APU, iata ca a venit si randul platforemei Llano. Cei de la AMD s-au lasat putin mai mult asteptati deoarece si-au dorit sa creeze atat un produs competitiv, performant cat si unul accesibil. La ora actuala Llano se poate lauda cu un consum energetic redus.


            La o comparare cu principalul sau competitor Sandy Bridge, observam ca Llano vine cu un pret mult mai mic, totodata memoria sau acuratetea redarii video lasa destul de mult de dorit la Sandy Bridge in comparatie cu Llano, configurarea desktop- urilor ce folosesc SB fiind destul de greoaie si lasand mult de dorit .

Printre avantajele folosirii sistemelor ce utilizeaza platforma Llano se pot aminti: raspunsul aprope instantaneu la comenzi,  o navigare mult mai rapida pe internet, o claritate remarcabila in ceea ce priveste red
a video, lucru care nu poate decat sa-i bucure pe cinefili. In avantaj sunt si gamer-ii sa nu uitam ca ei reprezinta un segment important pentru dezvoltatorii de aplicatii dar si de tehnologie. Urmarind datele publicate de ADM acestia nu pot decat sa se bucure, iar daca nu au avut pana acum un motiv sa le fie fani, ar trebui sa -si revizuiasca pozitia. Eu nu sunt gamer, singurul joc pe care l-am jucat fiind Call of Duty ;)) insa privind rapoartele comparative referitoare la calitatea si acuratetea jocului pe cele doua platforme concurente nu am cum sa trec cu vederea avantajul utilizarii Llano .


Cei de la HP sunt cei care au anuntat  folosirea AMD VISION - AMD Llano la o serie de 11 modele noi de notebook-uri.  Cred ca nu mi-ar strica un "notebook de divertisment" din seria HP Pavilion ce s-ar potrivi activitatilor mele zilnice, la acest tip de notebook nu trebuie sa-mi mai fac griji ca se va incalzi excesiv, avand in vedere ca ajung sa-mi vizitez parintii cam rar nu pot decat sa ma bucur de existenta web-cam-ului HD "Vision HP True".



Acest articol participa la SuperBlog 2011 , etapa nr.18.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu