duminică, 20 noiembrie 2011

Routerul nano BR-6258n

            Bucurie foarte mare in week-end-ul trecut, cea mai mica membra a familiei noastre in varsta de 2 luni va fi crestinata. Bucuria a fost cu atat mai mare cu cat evenimentul presupunea o plimbare pe plaiuri ardelene si revederea cu rudele pe care nu le-am mai vazut de mai  bine de un an. Asa ca nu ne-a mai ramas altceva de facut decat sa elaboram planul excursiei. Ne-am facut bagajele, am spalat si alimentat masina :)) si iata-ne gata de drum.
            Avand in vedere ca nu ne-am mai vazut de ceva vreme, am convenit cu rudele sa plecam cu o zi mai devreme si sa ne cazam la verisoara mea, ca doar aveam atat de multe de povestit incat sigur nu ne-ar fi asuns cele 24 de ore din zi. Calatoria a fost placuta, ne-am bucurat de peisajul multicolor in razele toamnei, am admirat culmile muntoase si cursul Oltului, am poposit chiar si pe urmele lui Mircea la Cozia . Dar atunci cand totul este prea frumos parca trebuie sa intervina o problema... Cand aproape ajunsesem la destinatie am primit un telefon de la verisoara mea , care ne anunta ca s-a spart o conducta de apa, asa ca tot apartamentul ei este plin de apa si de moluz.... s-a incercat inlocuirea tevii . O veste minunata ;)), se pare ca situatia nu era chiar asa de tragica, o prietena de ei s-a oferit sa ne gazduiasca intr-un apartament gol achizitionat de curand, asa ca am scapat de nebunia cautarii unei camere de hotel in pripa. Partea proasta ...apartamentul fiind nelocuit nu avea apa calda si cablu tv, partea buna ..... exista net.


           Desi ne-am bucurat ca exista net ca doar toti ne-am adus gatget-urile in bagaj, eu notebook-ul sotul laptopul iar piciul ipod-ul, doar o singura persoana se putea bucura de conexiune. Asa ca am suspinat abatuti cu gandul la router-ul inundat al verisoarei mele, dar mai ales am simtit lipsa mult iubitului meu Edimax br 6225n. In momentul in care am decis ca am nevoie de un router, nu m-am gandit ca ar fi util sa am un astfel de dispozitiv si pentru calatorii, la aceea data un router pentru acasa era exact ceea ce imi trebuia. Acum ma gandesc ca ar fi fost bine sa-mi achizitionez si o varianta pentru calatorii.
        
           Revenind la Edimax mi-am amintit ca au exact solutia problei mele, pe site-ul lor am descoperit BR-6258n Router nano broadband wireless 150Mbps.Router-ul este foarte mic, cu un design modern, poate fi folosit atat ca router cat si ca adaptor wireless, existenta unui buton wps, usureaza folosirea scapandu-ne astfel de realizarea unor setari complicate,  aria de acoperire este de 3 ori mai mare decat a routerelor 802.11g/b si pot partaja conexiunea la internet cu peste 250 de urilizatori, asta daca vreau bineinteles.
           De data aceasta nu am fost pregatiti dar cu siguranta in urmatoarea calatorie nu imi va lipsi din bagaj BR-6258n Router-ul nano broadband wireless 150Mbps.
       
Acest articol participa la Superblog 2011, etapa nr. 21

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu