duminică, 27 noiembrie 2011

Super monitoare

"-Trrrrr, trrrr....rrrr...
- Alo, da?
- Neata verifica-mi si mie te rog stocul de marfa, si pune-l pe mail....
- Sigur colega, pa.
- Trrr, trr..
- Buna ziu...
- Aurelie, urgenta mare, confirma te rog comanda de la Media Video si spune-le sa nu uite sa ne trimita specificatiile tuturor produselor, ...aaaa si nu uita sa cauti in arhiva dosarul 159, pa.
- Trrr, Trr.....
- Alo...
- Gabi de la montaj, vezi ca ti-am coborat doua capturi cu inregistrarea montata ieri, uita-te putin pe ele si sopune-mi cum ti se par.. a filmat putin in contre-jour si a trebuit sa mai tai cateva secvente.. ..... crezi ca trebuia sa mai iau cateva?
- Da sigur , le vizionez acum...
- Trrr, trrr
- Buna dimineata ati sunat la...
- Traian sunt, ai terminat media planurile? stiu ca e doar 9.15 dar trebuie sa le trimit, aaaa si vezi schimba sigla din antet...aia nu se vede prea bine, e putin blurata, vezi ce ti-au trimis cei de la grafica....

Doar inceputul unei noi dimineti de munca.......rutina obisnuita telefonul suna non stop, fiecare coleg are ceva de cerut, trimis sau primit...iar eu doar doua maini si un calculator slabut....de ecran ce sa mai zic.... Pentru a putea vedea mult mai clar defectele capturilor,  filmuletelor, graficii spoturilor sau ale siglelor cu siguranta am nevoie de un monitor mult mai bun, ceva care sa afiseze culorile mult mai bine, exagerat chiar, daca nu le vezi nu iti poti da seama unde apar problemele, ceva de genul monitorului Assus PA246Q, mai mult decat atat imaginea pe un astfel de monitor nu numai ca e radata cu o fidelitate incredibila, dar imaginea ramane neschimbata indiferent de unghiul din care priovesc.  O alta functie foarte utila a lui PA246Q este aceea ca pot vizualiza o pagina A4 exact in forma in care aceasta va fi printata, destul de util avand in vedere ca unele contracte trebuiesc trimise urgent si nu am prea mult timp la dispozitie pentru a ajusta marginile acestora. Desii unora li se poate parea inestetica ca un astfel de monitor este atat de gros, pe mine nu poate decat sa ma bucure....colegii mei sunt destul de grabiti si neatenti si nu doar odata erau gata gata sa-mi rastoarne micutul meu monitor si greutatea de 7,2 kg i-ar asigura o mai buna stabilitate pe biroul de la receptie, unde se perinda mai toata lumea ;)).
 Sa nu uit ca monitorul PA246Q poate fi rotit la 90 de grade, fara ca vizibilitatea acestuia sa se schimbe, imaginea fiind la fel de clara si pe verticala, orizontala sau inclinat...functie destul de utila atunci cand trebuie sa caut in arhiva sau fiset ...dar si sa citesc un document ;)).

Cred ca ar fi cazul sa scriu un referat de necesitate, imi trebuie un monitor nou si de ce nu un Asus PA26Q, mai ales ca preturile au scazut si un astfel de monitor nu ar afecta foarte tare bugetul firmei, dar cu siguranta ar creste productivitatea muncii.

Acest articol participa la SuperBlog 2011, etapa nr. 25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu