miercuri, 2 noiembrie 2011

NH HOTELES “WAKE UP TO A BETTER WORLD”

-Buna ziua, Aurelie Von G?
- Da.
- Felicitari,  va sun din partea companiei A Tours pentru a va anunta ca ati castigat un voucher de calatorie catre destinatia dumneavoastra preferata.
- Vorbiti serios?
- Sigur ca da trebuie doar sa ne comunicati locul unde ati dori sa mergeti si pe..
- Venetia , Venetia
- Deja v-ati hotarat? sunteti foarte rapida si un hotel la care vreti sa locuiti .
- Pot alege orice hotel?
- Sigur ca da.
- As vrea sa merg la NH Manin.
- Vad ca stiti ce vreti ....
-Da stiu.  Am vazut recent un filmulet despre preocuparea NH Hotels pentru protejarea mediului inconjurator si stiu ca doar acolo vreau sa ma cazez, o companie preocupata de calitatea mediului, reciclare si utilizarea resurselor in mod eficient este ceea mai buna optiune pentru calatoria mea, iar cum imi oferiti posibilitatea de a alege nu am de ce sa mai stau pe ganduri.




 In sfarsit am ajuns, tot drumul de la aeroport pana la destinatie am fost putin agitata. Dupa ce am vazut filmuletul nu ma puteam gandi decat ca o sa stau intr-un hotel ce face parte din al  al trei-lea lant hotelier din Europa la clasa busines. Dar mai mult de atat voi sta intr-un Hotel preocupat de economisirea resurselor limitate ale Terrei.
Am privit cu atentie cladirea rosie cu aer aristrocrat in fata careia am poposit. Un valet dragut numai zambet ne-a ajutat cu bagajele in timp ce ne indreptam spre receptie. Desi este un hotel de clasa business, atmosfera din interior era calda si primitoarea, nu avea nimic din raceala si impersonalitatea altor hoteluri de profil. Caldura si ospitalitatea parca razbatea prin pielea canapelelor de piele crem ce asteptau cuminti in sala de primire, sau prin lumina suava a candelabrelor.
Receptionera mi-a zambit, ma mir cum a reusit avand in vedere ca nu a inteles o iota din engleza mea de balta ;)) si m-a incurajat sa-mi gasesc cuvintele in alta limba (spre surprinderea mea a facut-o in romana ).... asa ca am trecut pe franceza unde ma simteam mult mai in largul meu. Mi-am luat in primire cheia de la camera si am urcat emotionata. Camera era superba,  patul matrimonial era demn de o printesa, m-am intins in timp ce privirea examina curioasa decoratiunile, din camera, mobila de lemn masiv indulcita de luminile trandafirii ale veozelor si linistea draperiilor. M-am ridicat usor spre baia spatioasa din camera, nu am putut sa nu observ gama de cosmetice “Agua de la Tierra” cu ambalaje oxo-biodegradabile, "üite pe cineva cre chiar s-a gandit sa reduca durata de biodegrabilitate a ambalajelor.
Dupa ce am inspectat baia am iesit pe balcon, unde am ramas minute in sir privind cum gondolele alunecauu lin pe suprafata lucioasa a apei. Nu in fiecare zi ai ocazia sa admiri o asa priveliste...asa ca as mai fi ramas pe terasa inca o saptamana ... m-am reintors in camera si privirea mi-a fost atrasa de pliantul in care eram invitata sa intru pe website-ul lantului hotelier pentru calculatorul emisiilor de dioxid de carbon, lucru pe care l-am si facut pentru a ma convinge de impactul sejurului meu asupra mediului inconjurator.
Odata terminata inspectia, am coborat sa mananc, in elegantul restaurant al hotelului si aici personalul m-a intampinat cu zambetul pe buze, bucurandu-ma din plin de ospitalitatea si bucataria italiana.
Imediat ce am servit masa am coborat sa fac o mica plimbare pe canalele Venetiei, dorindu-mi ca sejurul meu sa nu se termine prea curand ;)) si simtind cum principiile NH Hotels precum energia pozitiva, imaginatia sau atitudinea incep sa se cuibareasca in sufletul meu, principii care ar trebui sa devina un stil de viata pentru fiecare dintre noi.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2011, etapa nr.13

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu