joi, 24 noiembrie 2011

Zenbook

         
            Simteam cum un batalion de furnici imi inteapau sistematic picioarele, au inceput cu varful degetelor si au avansat usor usor spre coapse. Si spatele imi amortise iar bratele imi deveneau de plumb. Ma uitam uimita cum pentru restul oamenilor pozitia aceea cu picioarele incrucisate , spatele drept si bratele imobile parea naturala, fireasca...
"- Auzi , Iry, mai stam mult asa? i-am soptit prietenei mele.
- Deabia am venit, normal ca vom sta, meditatia nu e o treaba usoara, daca vrei sa atingi absolutul trebuie sa ai atitutinde interioara si sa te concentrezi si pe pozitia corpului, asta e esenta Zen...
- Ese...Ze ce?
- Off nu ai pic de cultura ....ca sa scapi de stresul acumulat de zervici si sa-ti capeti linistea interioara practicam meditatia Zen...uituco....
 - Daca as avea un Zenbook nu as mai avea nevoie de nici o meditatie as fi direct in Nirvana relaxata pe deplin.
- Zenboo...cum?
- Cred ca tu nu ai  pic de cultura :))  Zenbook, este superlaptopul de la Asus , lansat luna aceasta in Romania...
- Stii ce? am venit aici sa meditez,  asa ca Aurelie , te rog sa faci liniste si sa te concentrezi.
- Da bine...."

           Am inchis ochii incercand sa meditez, la ce m-as putea gandii oare? Hmm da la Zenbook  ;)) normal daca vreau sa ma relaxez total, numai gandul la el face minuni. Cum sa uiti senzatia deosebita pe care ti-o da atingerea cercurilor dispuse concentric pe carcasa facuta integral din aluminiu. Cum sa uiti supletea si eleganta nmuchiilor care  au doar 3 mm grosime in partea din fata si 9 mm in partea din spate, facand din el cel mai subtire laptop existent pe piata. Da, cu siguranta viata mea s-ar imbunatati considerabil daca as fi posesoarea unui Zenbook, in primul rand ar fi usor de transportat, cantareste doar 1.3 kg in comparatia vcu batranul meu care imi rupe in fiecare zi spatele cu cele 2,5 kg ale sale. Pot pleca chiar si in concediu, fara sa-mi fac griji ca nu imi mai amintesc ce am  lucrat ultima data, programele asteptandu-ma cuminti pana la sfarsitul vacantei, fiz in positia in care le-am lasat .  In cazul termenelor limita e nevoie sa mai lucrezi si noaptera acasa, iar partea frumoasa este ca a doua zi dimineata,  in mai putin de 2 secunde Zenbook-ul meu va relua programele pe care le-am lasat in standby seara trecuta. Si la capitolul consum energetic laptopul mi-ar fi de folos, capacitatea sa de a -si conserva energia ajutand la economisirea resurselor enrgetice, Sa nu uit de autonomie ;)) este mult mai ridicata decat al cometitorilor, cu pana la 25%, asa ca pot lucra fara probleme in masina chiar si 7 ore, asa ca pot impusca doi iepuri dintr-o lovitura: merg sa-mi vad prietenii sau rudele si in acelasi timp nu imi neglijez lucrarile.
            Clar viata mea s-ar schimba in bine ;)), cu siguranta mi-as regasi echilibrul interior meditand in fata unui Zenbook.

Acest articol participa la SuperBlog 2011, etapa. nr.23

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu