miercuri, 30 noiembrie 2011

Organizatori SuperBlog 2011

          Iata ca am ajuns la ultima proba a SuperBlog 2011, si a nume etapa 33. Mi-a facut mare placere sa particip la acest concurs, sa-mi pun mintea si imaginatia la contributie intr-un mod cat mai placut. Partea proasta a fost ca pentru mine termenele au fost destul de scurte, vina cu neincadrarea in termene imi apartine in totalitate deoarece am prostul obicei de a ma implica in mai multe activitati deodata si fara a mai lua in calcul faptul ca pot aparea si evenimente nepravazute, dar daca am intrat in hora am zis ca trebuie sa joc si sa merg pana la capat....
          Multumiri speciale organizatorilor pcnews.ro si swissplan.biz care au fost alaturi noi pe parcursul celor 33 de etape de concurs, ne-au oferit indrumari sau lamuriri suplimentare celor care le-au cerut, au rezolvat problemele care au aparut pe parcurs si ne-au suportat pe toti cutoanele si mofturile noastre.
         
          1. Ce as pastra in regulamentul Superblog?
          In primul rand as pastra faptul ca la aceasta competitie poate participa orcine are un blog, probabil or sa-mi sara in cap cei cu vechime care scriu zilnic, dar sunt o multime de persoane talentate care nu au suficient timp, sau nu au destul curaj pentru a scrie, o astfel de competitie constituind pentru ei un imbold.
          In al doilea rand as pastra penalizarile, daca s-ar face un tp al intarziatilor probabil as primi cel putin mentiune, un caz de forta majora, un eveniment neprazut sau pur si simplu lipsa de timp sunt cativa factori care nu tin neaparat de vointa participantului, dar nu mi se pare sa pui semnul egal intre o intarziere si o eliminare.

          2. Ce as schimba in regulamentul Superblog?
          Bineinteles ca primul lucru ar fi sa maresc termenele dintre probe.
         Ar fi foarte interesant ca la fiecare proba sa existe premii pentru primii trei clasati, asta cred ca ar stimula mai mult creativitatea dar si participarea, precum si respectarea termenelor. In al treilea rand as vrea sa existe un sistem mai riguros de notare al articolelor.
        Existenta unei grile de corectare cred ca ar usura notarea, spre exemplu pentru creativitate se va puncta cu puncte de la 1 la 10, pentru corenta puncte de la 1 la 10, aplicand acelasi sistem pentru corectitune gramaticala, incadrare in tema, originalitate, incadrarea in tema, incadrarea postului in numarul de cuvinte prevazut, etc, punctajul final fiind alcatuit din insumrea tutror acestor puncte.

        In ultimul rand ma bucur ca am reusit sa trec linia de sosire, dar mai ales ca am reusit sa postez articolul pentru ultima proba inainte de termenul limita.

Acest articol participa la SuperBlog2011, etapa. nr. 33

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu